Polityka Prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KIDS INSPIRATIONS sp. z o.o.
Spis treści
I. Definicje............................................................................................................... 2
II. Pliki cookies.......................................................................................................... 4
Jakich plików cookies używa Strona internetowa i do jakich celów?...................................... 4
W jaki sposób Klient/Użytkownik może zarządzać plikami cookies i/lub dezaktywować je?.... 8
W jaki sposób Klient/Użytkownik może zarządzać preferencjami dotyczącymi plików cookies za pośrednictwem przeglądarki?........................................................................................ 8
Komu udostępniane są dane zbierane za pomocą plików cookies?..................................... 10
III. Strona internetowa............................................................................................. 10
Jakie dane osobowe przetwarzamy za pośrednictwem strony internetowej?....................... 10
W jakich celach, na jakiej podstawie prawnej i jak długo przetwarzamy dane osobowe?...... 11
Jaki jest charakter udostępnianych danych?...................................................................... 11
Jak przetwarzamy dane osobowe?.................................................................................... 12
Strony internetowe osób trzecich..................................................................................... 12
IV. Konto Użytkownika............................................................................................. 12
Jakie dane osobowe przetwarzamy za pośrednictwem Konta Użytkownika ?....................... 13
W jakich celach, na jakiej podstawie prawnej i jak długo przetwarzamy dane osobowe?...... 13
Jaki jest charakter udostępnianych danych?...................................................................... 14
Jak przetwarzamy dane osobowe?.................................................................................... 14
Logowanie za pomocą mediów społecznościowych........................................................... 14
V. Odbiorcy danych...................................................................................................... 15
VI. Czy przekazujemy dane osobowe do państw poza EOG?............................................. 15
VII. Rekrutacja............................................................................................................... 15
VIII. Newsletter............................................................................................................... 16
IX. Korespondencja elektroniczna i tradycyjna................................................................ 16
X. Kontakt telefoniczny................................................................................................. 17
XI. Profile na portalach społecznościowych..................................................................... 17
XII. Prawa Klientów/Użytkowników................................................................................. 17
XIII. Dane kontaktowe..................................................................................................... 19
XIV. Aktualizacja Polityki Prywatności............................................................................... 19
I. Definicje
Pojęcia stosowane w Polityce prywatności powinny być rozumiane w następujący sposób:
Administrator danych osobowych – Kids Inspirations sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa, z którym można się skontaktować pod następującym adresem e-mail: sklep@kidsinspirations.pl,
Analityczne pliki cookies – pliki cookies, które są wykorzystywane do śledzenia korzystania ze Strony internetowej przez Użytkowników dla celów optymalizacyjnych (liczba osób odwiedzających Stronę internetową, ilość przeglądanych stron, czas spędzony na Stronie internetowej, itd.),
BOK – Biuro Obsługi Klienta,
Dane osobowe – wszelkie informacje identyfikujące lub umożliwiające identyfikację osoby fizycznej (której tożsamość można ustalić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności za pomocą identyfikatora),
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego oraz nieposiadająca zarejestrowanego Konta Użytkownika,
Konto Użytkownika – usługa świadczona drogą elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego dająca dostęp do dodatkowych funkcji Sklepu Internetowego. Każde Konto jest oznaczone indywidualnym loginem oraz zabezpieczone hasłem,
Pliki cookies – pliki tekstowe i numery zapisywane w pamięci urządzenia (np. komputera, smartfonu lub tabletu) podczas przeglądania stron internetowych. Są one połączone z Internetem poprzez przeglądarkę internetową zainstalowaną w urządzeniu. Pliki cookies wykorzystuje się do różnych celów, między innymi do śledzenia sesji przeglądarki internetowej, przechowywania informacji dotyczących ustawień konfiguracji użytkownika w dostępie do serwera, itd.
Pliki cookies można podzielić w następujący sposób:
§ ze względu na konieczność uzyskania zgody:
- wymagające zgody na funkcjonowanie (analityczne i profilujące pliki cookies),
- niewymagające zgody, ale niezbędne do funkcjonowania strony internetowej (techniczne pliki cookies),
§ ze względu na czas funkcjonowania:
- stałe pliki cookies (pliki cookies stale przechowywane na urządzeniu Użytkownika do z góry określonej daty wygaśnięcia - minuty, dni, lata),
- sesyjne pliki cookies (pliki cookies automatycznie usuwane po zamknięciu przeglądarki),
§ ze względu na podmiot, od którego pochodzą:
- pliki cookies administratora – zapisywane bądź instalowane bezpośrednio przez Stronę internetową odwiedzoną przez Użytkownika,
- pliki cookies osób trzecich - tworzone przez domeny, które nie są witryną, którą odwiedza Użytkownik,
Polityka – niniejsza Polityka prywatności,
Profilujące pliki cookies – pliki cookies, które mają na celu tworzenie profili Użytkowników oraz są wykorzystywane do wysyłania spersonalizowanych komunikatów marketingowych zgodnych z preferencjami Użytkownika w odniesieniu do treści przeglądanych w Internecie. Z powodu pewnej inwazyjności, którą pliki te mogą wywierać na sferę prywatną Użytkownika, przepisy stanowią, że Użytkownik powinien być należycie poinformowany o wykorzystywaniu tego rodzaju plików cookies oraz musi wyrazić zgodę na ich zapisywanie,
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
Sklep Internetowy – prowadzony przez Kids Inspirations sp. z o.o. sklep internetowy pod adresem https://kidsinspirations.pl/ wraz z wszystkimi funkcjonalnościami strony internetowej,
Spółka – Kids Inspirations sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
Strona internetowa – domena https://kidsinspirations.pl/,
Techniczne pliki cookies – pliki cookies, które są wykorzystywane do przeglądania stron oraz do świadczenia usług na żądanie Użytkownika. Tego rodzaju pliki cookies nie są wykorzystywane do innych celów oraz są zapisywane bezpośrednio przez właściciela lub menadżera witryny. Można je podzielić na:
- pliki cookies przeglądarki, które zapewniają prawidłowe przeglądanie i korzystanie ze Strony internetowej (na przykład pozwalają na zakup produktów online lub na uwierzytelnienie dostępu do określonych sekcji strony);
- funkcjonalne pliki cookies, które pozwalają Użytkownikom na korzystanie z ich funkcji w ramach uprzednio zdefiniowanych kryteriów (np. język, produkty dodane do koszyka zakupów) w celu poprawy jakości świadczonej usługi,
Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego z wykorzystaniem zarejestrowanego Konta Użytkownika.
II. Pliki cookies
Administrator danych osobowych zapewnia Klientom/Użytkownikom poniższe informacje dotyczące plików cookies zainstalowanych na Stronie internetowej.
Jakich plików cookies używa Strona internetowa i do jakich celów?
W momencie, gdy Klient/Użytkownik połączy się ze Stroną internetową, na jego urządzeniu mogą zostać zainstalowane następujące pliki cookies:
- Techniczne pliki cookies
Techniczne pliki cookies są konieczne, aby umożliwić prawidłowe funkcjonowanie Strony internetowej. Powstają wyłącznie w odpowiedzi na działanie Klienta/Użytkownika (żądanie usługi). W przypadku każdego wywołania Strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, jak np. nazwę żądanego pliku, adres IP Klienta/Użytkownika, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Możliwe jest wprowadzenie ustawień przeglądarki blokujących tego rodzaju pliki, ale będzie to skutkowało niewłaściwym funkcjonowaniem niektórych elementów Strony internetowej. Tego rodzaju pliki cookies nie przechowują żadnych danych osobowych.
Techniczne pliki cookies |
---|
Nazwa |
monit_token |
shop_monit_token |
client |
affiliate |
ordersDocuments |
iai_accounts_toplayer |
__idsui |
__idsual |
__IAI_SRC |
login |
CPA |
__IAIRSABTVARIANT__ |
basket_id |
page_counter |
platform_id |
LANGID |
REGID |
CURRID |
accounts_terms |
express_checkout_login |
__IAIABT__ |
__IAIABTSHOP__ |
__IAIABTVARIANT__ |
toplayerwidgetcounter[] |
samedayZipcode |
applePayAvailability |
paypalMerchant |
paypalAvailability_ |
ck_cook |
toplayerNextShowTime_ |
NID |
_GRECAPTCHA |
ts |
ts_c |
rabateCode_clicked |
freeeshipping_clicked |
redirection |
filterHidden |
x-pp-s |
enforce_policy |
tsrce |
toplayerwidgetcounterclosedX_ |
l7_az |
cpa_currency |
LANG |
nsid |
basket_products_count |
wishes_products_count |
remembered_mfa |
- Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookies pozwalają na zbieranie informacji statystycznych w niezagregowanej formie w odniesieniu do liczby Klientów/Użytkowników odwiedzających Stronę internetową oraz sposobu, w jaki jest ona odwiedzana. Do zapisywania tych plików cookies wymagana jest zgoda Klienta/Użytkownika.
Strona internetowa używa Google (Universal) Analytics, narzędzia do analityki internetowej firmy Google Inc. (www.google.com). Służy to ochronie prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegającego na prowadzeniu analiz aktywności Klientów/Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług, a także na optymalnej prezentacji oferty.
Automatycznie zgromadzone informacje dotyczące korzystania przez Klientów/Użytkowników ze Strony internetowej są przekazywane z reguły do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane. Z uwagi na aktywowaną na Stronie internetowej anonimizację IP, adres IP Klientów/Użytkowników jest skracany przed przekazaniem dalej w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych państwach będących stroną Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez przeglądarkę Klientów/Użytkowników w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.
Klient/Użytkownik może zapobiec rejestrowaniu zgromadzonych przez pliki cookies danych dotyczących korzystania ze Strony internetowej (w tym adresu IP Klienta/Użytkownika) przez Google, jak również przetwarzaniu tych danych przez Google, jeśli pobierze i zainstaluje wtyczkę do przeglądarki znajdującą się pod linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
Analityczne pliki cookies |
---|
Nazwa |
AI_AC2 |
*-* |
_ga_ |
_ga |
_gid |
_gat |
_dc_gtm_UA-# |
SID |
FPLC |
_gat[_] |
_gat_gtag |
__utma |
__utmb |
__utmc |
__utmt |
__utmz |
__utmv |
AMP_TOKEN |
FPID |
_gaexp |
_opt_awcid |
_opt_awmid |
_opt_awgid |
_opt_awkid |
_opt_utmc |
_opt_expid |
Google Analytics pixel |
__utmli |
- Profilujące pliki cookies
Profilujące pliki cookies mogą być ustawiane za pośrednictwem Strony internetowej przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być one wykorzystywane przez te firmy do budowania profilu zainteresowań Klienta/Użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych stronach internetowych. Nie zbierają one bezpośrednio danych osobowych, a polegają wyłącznie na zidentyfikowaniu przeglądarki internetowej i urządzenia Klienta/Użytkownika. Jeżeli Klient/Użytkownik nie zaakceptuje tych plików cookies, otrzyma mniej ukierunkowane reklamy. Instalacja tych plików cookies wymaga zgody Użytkownika.
Za pliki cookies administratora odpowiada bezpośrednio i wyłącznie Administrator danych osobowych.
Natomiast za pliki cookies osób trzecich odpowiadają bezpośrednio i wyłącznie same osoby trzecie. Dlatego też Klienci/Użytkownicy powinni odnosić się do linków do stron internetowych osób trzecich, gdzie mogą znaleźć formularze zgody osób trzecich na pliki cookies i związaną z nimi politykę prywatności.
Profilujące pliki cookies |
---|
Nazwa |
bsr_ |
fbss_ |
fbs_ |
Meta Pixel |
RSSID |
__IAIRSUSER__ |
_fbp |
fr |
_fbc |
tr |
_gcl_au |
__gads |
FPAU |
FPGCLAW |
FPGCLGB |
_gcl_gb |
_gac_gb_<> |
_gcl_aw |
IDE |
1P_JAR |
test_cookie |
AEC |
APISID |
CONSENT |
DSID |
OTZ |
SAPISID |
SEARCH_SAMESITE |
SIDCC |
SSID |
__Secure-* |
sb |
usida |
wd |
locale |
datr |
W jaki sposób Klient/Użytkownik może zarządzać plikami cookies i/lub dezaktywować je?
Podczas pierwszej wizyty na Stronie internetowej Klient/Użytkownik zostanie poinformowany o rodzaju plików cookies stosowanych na Stronie internetowej za pomocą banera informacyjnego, który pojawia się bezpośrednio w lewym dolnym rogu Strony internetowej. Klient/Użytkownik ma możliwość zarządzania swoimi preferencjami dotyczącymi instalacji plików cookies za pomocą odpowiednich poleceń. Po wyświetleniu banera, kontynuując przeglądanie Strony internetowej, Użytkownik akceptuje używanie technicznych plików cookies, a także tych, na które Użytkownik wyraźnie wyraził zgodę (np. analitycznych i profilujących plików cookies).
Zawsze jednak istnieje możliwość modyfikacji ustawień dotyczących plików cookies w dowolnym momencie, klikając tutaj: [proszę wstawić link do banera informacyjnego].
W jaki sposób Klient/Użytkownik może zarządzać preferencjami dotyczącymi plików cookies za pośrednictwem przeglądarki?
Strona internetowa korzysta z plików cookies zgodnie z dokonanymi indywidualnie przez Klienta/Użytkownika ustawieniami przeglądarki w wykorzystywanym przez niego urządzeniu końcowym. Każda przeglądarka umożliwia Klientowi/Użytkownikowi ograniczenie i usunięcie plików cookies. Klient/Użytkownik może zarządzać preferencjami dotyczącymi plików cookies bezpośrednio w swojej przeglądarce i zapobiegać np. instalacji plików cookies osób trzecich.
Poniżej znajdują się instrukcje dezaktywacji plików cookies bezpośrednio poprzez ustawienia konfiguracyjne głównych aplikacji przeglądarki:
Internet Explorer<br> | <ol><li>Otwórz przeglądarkę Internet Explorer;</li><li>Kliknij przycisk „Narzędzia”, a następnie „Opcje internetowe”;</li><li>Wybierz zakładkę „Prywatność”, w „Ustawieniach” wybierz „Zaawansowane”, a następnie wybierz, czy akceptować, blokować lub wyświetlać monit o plikach cookies administratora lub osoby trzeciej.</li></ol> |
---|---|
Microsoft Edge | <ol><li>Otwórz przeglądarkę Microsoft Edge;</li><li>Wybierz „Ustawienia i więcej” w prawym górnym rogu okna przeglądarki;</li><li>Wybierz „Ustawienia”, a następnie „Prywatność, wyszukiwanie i usługi”.</li><li>Wybierz opcję „Wybierz elementy do usunięcia” w obszarze „Wyczyść dane przeglądania”, a następnie „Wyczyść teraz dane przeglądania”.</li><li>Wybierz zakres czasu w „Zakresie czasu”;</li><li>Wybierz „Pliki cookie i inne dane witryn”, a następnie „Usuń teraz”.</li></ol> |
Google Chrome<br> | <ol><li>Otwórz przeglądarkę Google Chrome;</li><li>Kliknij przycisk w prawym górnym rogu i wybierz opcję „Ustawienia”.</li><li>W sekcji „Prywatność i bezpieczeństwo” kliknij „Pliki cookie innych firm”.</li><li>W otwartej zakładce możesz wybrać opcję (tzn. zaakceptować wszystkie pliki cookies, zablokować wszystkie pliki cookies, zablokować pliki cookies osób trzecich w trybach przeglądania incognito, zablokować pliki cookies osób trzecich) i zapisać swoje preferencje.</li></ol> |
Firefox<br> | <ol><li>Otwórz przeglądarkę Firefox;</li><li>Naciśnij przycisk menu w prawym górnym rogu i wybierz „Ustawienia”.</li><li>Następnie wybierz zakładkę „Prywatność i bezpieczeństwo”;</li><li>W sekcji „Zaawansowana ochrona przed śledzeniem” wybierz opcję „Niestandardowe” i zaznacz pole „Pliki cookies”;</li><li>Użyj menu rozwijanego, aby wybrać typy plików cookie do zablokowania (tj. pliki cookies z nieodwiedzonych stron internetowych, wszystkie pliki cookies osób trzecich lub wszystkie pliki cookies);</li><li>Zamknij stronę „o: preferencje”, wprowadzone zmiany zostaną automatycznie zapisane.</li></ol> |
Opera<br> | <ol><li>Otwórz przeglądarkę Opera;</li><li>W menu przeglądarki kliknij „Ustawienia” i wybierz „Przejdź do pełnych ustawień”.</li><li>Wybierz element „Poufność i bezpieczeństwo”, a następnie kliknij „Ustawienia witryny”.</li><li>Kliknij „Pliki cookie i dane witryn” i wybierz swoje preferencje (tj. akceptuj wszystkie pliki cookies, blokuj pliki cookies osób trzecich w trybie prywatnym, blokuj pliki cookies osób trzecich, blokuj wszystkie pliki cookies). Wprowadzone zmiany zostaną zapisane automatycznie.</li></ol> |
Safari<br> | <ol><li>Otwórz przeglądarkę Safari;</li><li>Wybierz „Preferencje” na pasku narzędzi, a następnie w kolejnym oknie dialogowym wybierz panel „Prywatność”.</li><li>W sekcji „Akceptuj pliki cookies” możesz określić, czy i kiedy Safari ma zapisywać pliki cookies ze stron internetowych. Aby uzyskać więcej informacji kliknij przycisk „Pomoc” (oznaczony znakiem zapytania);</li><li>Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie przechowywanych na Twoim komputerze, kliknij „Pokaż pliki cookies”.</li></ol> |
Komu udostępniane są dane zbierane za pomocą plików cookies?
Dane zebrane za pomocą plików cookies mogą być przetwarzane przez personel Administratora danych osobowych jako osoby upoważnionej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Dane osobowe zbierane za pomocą plików cookies nie będą udostępniane osobom trzecim i będą przetwarzane wyłącznie na terenie EOG. Jeżeli zaistnieje potrzeba przekazania danych poza EOG, Administrator danych osobowych zapewni, że takie przesyłanie będzie realizowane wyłącznie przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń zgodnie z art. 46 RODO.
III. Strona internetowa
Na Stronę internetową można wchodzić bez podawania swoich danych osobowych. W przypadku każdego wywołania Strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, jak np. nazwę żądanego pliku, adres IP Klienta/Użytkownika, datę i godzinę wywołania oraz ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe). Serwer dokumentuje również wywołanie Strony internetowej. Dane te są analizowane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej i ulepszenia naszej oferty.
Jakie dane osobowe przetwarzamy za pośrednictwem strony internetowej?
Administrator danych osobowych gromadzi Dane osobowe wyłącznie wtedy, kiedy Klient/Użytkownik je dobrowolnie przekaże składając swoje zamówienie albo kontaktując się z Administratorem danych osobowych (np. telefonicznie lub za pomocą adres e-mail).
Pola obowiązkowe są jako takie oznaczone, ponieważ zawarte w nich dane są niezbędne do wykonania umowy lub rozpatrzenia sprawy, w której Klient/Użytkownik kontaktował się z Administratorem danych osobowych. Bez ich podania nie można ukończyć zamówienia ani skontaktować się z Administratorem danych osobowych. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne. To, jakie dane są gromadzone, wynika z formularzy, do których wprowadzane są dane. Z przekazanych przez Klienta/Użytkownika danych osobowych Administrator danych osobowych korzysta w celu wykonania umowy i odpowiedzi na zapytania Klienta/Użytkownika. Po wykonaniu umowy, przetwarzanie danych osobowych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania określonych w przepisach podatkowych i ustawie o rachunkowości dane te zostaną usunięte, chyba że Klient/Użytkownik wyrazi jednoznaczną zgodę na dalsze korzystanie z tych danych w innych celach.
W jakich celach, na jakiej podstawie prawnej i jak długo przetwarzamy dane osobowe?
Dane osobowe przekazane przez Klienta/Użytkownika będą przetwarzane w następujących celach:
§ w celu wypełnienia obowiązków prawnych księgowych i podatkowych którym podlega Spółka (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) - przez cały okres świadczenia usług, a po jego zakończeniu, w każdym przypadku, nie dłużej niż 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (ustawa Ordynacja podatkowa);
§ w celu umożliwienia Klientom/Użytkownikom przeglądania Strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - przez cały okres przeglądania, a po jego zakończeniu, w każdym przypadku, nie dłużej niż przez 13 miesięcy, przy czym adres IP jest przechowywany przez okres 7 dni chyba że uzasadnione zdarzenie wskazuje na dłuższy okres przechowywania (np. z powodu ataku hakerskiego lub wstrzymania przetwarzania danych w związku z postępowaniem sądowym);
§ w celu utrzymania i wsparcia technicznego niezbędnego do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Strony internetowej i związanych z tym usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - przez cały okres przeglądania, a po jego zakończeniu, w każdym przypadku, nie dłużej niż 3 miesiące;
§ w celu umożliwienia Spółce wykonywania przysługujących jej uprawnień w sądzie i zwalczania bezprawnych działań oraz w zakresie niezbędnym do ustalenia dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - tak długo, jak jest to absolutnie konieczne do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane, a w każdym razie nie dłużej niż 6 lat po powstaniu roszczenia, pod warunkiem, że okres przedawnienia kończy się z końcem roku;
§ w celu umożliwienia Spółce wysyłania Klientowi/Użytkownikowi wiadomości e-mail na temat produktów inicjatyw i/lub usług proponowanych przez spółkę i/lub newsletterów lub innych materiałów reklamowych informacyjnych lub promocyjnych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - do czasu, gdy Klient/Użytkownik zażąda ich usunięcia lub wycofa zgodę, a w każdym razie nie dłużej niż 13 miesięcy po ich zebraniu.
W przypadku, gdy Spółka podejmie decyzję o przetwarzaniu zebranych danych osobowych w innym celu niż cele, dla których dane osobowe zostały pierwotnie zebrane lub dla których była uprawniona, Spółka poinformuje o tym wcześniej Klienta/Użytkownika, a Administrator danych osobowych odbierze jego zgodę na taką czynność przetwarzania, jeżeli jest to konieczne.
Jaki jest charakter udostępnianych danych?
Udostępnianie danych osobowych przez Klienta/Użytkownika odbywa się automatycznie poprzez przeglądanie Strony internetowej. W związku z tym, jeśli Klient/Użytkownik nie zamierza podawać żadnych danych osobowych poprzez przeglądanie Strony internetowej, prosimy o nieodwiedzanie tej Strony internetowej, niekorzystanie z niej w inny sposób lub niewyrażanie zgody, gdy taka opcja jest mu oferowana.
Udostępnianie danych osobowych przez Klienta/Użytkownika jest niezbędne do zawarcia umowy. Odmowa podania takich danych może prowadzić do braku możliwości skorzystania z usług oferowanych przez Spółkę za pośrednictwem Strony internetowej.
Jak przetwarzamy dane osobowe?
W związku z wyżej wymienionymi celami przetwarzanie danych osobowych może polegać na czynnościach wskazanych w art. 4 ust. 1 lit. 2 RODO, mianowicie: zbieraniu, utrwalaniu, organizowaniu, przechowywaniu, przeglądaniu, usuwaniu i niszczeniu danych osobowych.
Ponadto dane osobowe Klientów/Użytkowników będą:
§ przetwarzane zgodnie z zasadami zgodności z prawem, rzetelności i przejrzystości;
§ gromadzone w wyżej określonych uzasadnionych celach;
§ adekwatne, stosowne i ograniczone do tego, co niezbędne w związku z celami, dla których są przetwarzane;
§ przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację Klienta/Użytkownika przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, dla których dane osobowe są przetwarzane;
§ przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych przed ryzykiem zniszczenia, utraty, zmiany, nieuprawnionego ujawnienia lub dostępu za pomocą technicznych i organizacyjnych środków ochrony.
Strony internetowe osób trzecich
Należy podkreślić, że jeśli Strona internetowa zawiera linki, które odsyłają do stron internetowych osób trzecich, Spółka nie może sprawować kontroli nad zawartością tych stron ani nie ma dostępu do danych osobowych osób odwiedzających te strony.
Właściciele ww. stron internetowych pozostaną zatem jedynymi i wyłącznymi właścicielami i administratorami przetwarzania danych osobowych tych osób. Dlatego zalecamy uważne przeczytanie odpowiednich informacji o ochronie prywatności i warunków korzystania z takich stron internetowych przed udostępnieniem lub wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych.
IV. Konto Użytkownika
Konsumenci i przedsiębiorcy mogą zarejestrować Konto Użytkownika w Sklepie Internetowym. Posiadanie Konta Użytkownika nie jest niezbędne do złożenia i realizacji zamówienia. Spółka rekomenduje rejestrację Konta Użytkownika ze względu na dodatkowe funkcjonalności.
Dodatkowe funkcjonalności obejmują:
§ możliwość zgłaszania sugestii produktów (produkty poszukiwane),
§ możliwość zapamiętania produktów (dodaj do ulubionych),
§ możliwość przeglądania zrealizowanych zamówień,
§ możliwość wygodnego śledzenia stanu realizacji zamówienia,
§ listę z kodami rabatowymi oraz możliwość wygodnego sprawdzenia na jakie produkty przysługuje użytkownikowi rabat,
§ możliwość otrzymywania newslettera oraz SMS newslettera.
Użytkownik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto Użytkownika. Aby usunąć Konto Użytkownika, Użytkownik powinien skontaktować się ze Spółką przez BOK lub pod adresem e-mail: sklep@kidsinspirations.pl. Po usunięciu Konta Użytkownika Spółka przechowuje dane Użytkownika w zakresie niezbędnym do obsługi reklamacji i ewentualnych roszczeń do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń. Więcej informacji na temat Konta Użytkownika znajduje się w regulaminie Sklepu Internetowego tutaj: […].
Jakie dane osobowe przetwarzamy za pośrednictwem Konta Użytkownika ?
Administrator danych osobowych gromadzi Dane osobowe wyłącznie wtedy, kiedy Użytkownik je dobrowolnie przekaże składając swoje zamówienie, kontaktując się z Administratorem danych osobowych (np. telefonicznie lub za pomocą adres e-mail) albo zakładając Konto Użytkownika.
W celu założenia Konta Użytkownika należy podać dane osobowe, które są oznaczone jako pola obowiązkowe. Są to dane do faktury i dostawy (imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, ulica i numer, kod pocztowy, miasto), dane kontaktowe (adres e-mail, telefon) oraz dane do logowania (login, hasło). Podanie pozostałych danych jest fakultatywne. Pola obowiązkowe są jako takie oznaczone, ponieważ zawarte w nich dane są niezbędne do wykonania umowy lub rozpatrzenia sprawy, w której Użytkownik kontaktował się z Administratorem danych osobowych lub w celu założenia Konta Użytkownika. Bez ich podania nie można ukończyć zamówienia lub założyć Konta Użytkownika ani skontaktować się z Administratorem danych osobowych.
W jakich celach, na jakiej podstawie prawnej i jak długo przetwarzamy dane osobowe?
Dane osobowe przekazane przez Użytkownika będą przetwarzane w następujących celach:
§ w celu umożliwienia Użytkownikom dostępu do Konta Użytkownika, a także tworzenia i utrzymywania Konta Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – tak długo, jak jest to absolutnie konieczne do osiągnięcia tych celów, dla których dane osobowe zostały zebrane;
§ w celu korzystania z usług oferowanych przez Spółkę Użytkownikom za pośrednictwem Konta Użytkownika oraz w celu wypełnienia wynikających z tego zobowiązań umownych, a także skutecznego zarządzania relacjami biznesowymi ze Spółką (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – do wygaśnięcia lub rozwiązania umowy;
§ w celu umożliwienia Użytkownikom przeglądania Strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – przez cały okres przeglądania, a po jego zakończeniu, w każdym przypadku, nie dłużej niż przez 13 miesięcy, przy czym adres IP jest przechowywany przez okres 7 dni chyba że uzasadnione zdarzenie wskazuje na dłuższy okres przechowywania (np. z powodu ataku hakerskiego lub wstrzymania przetwarzania danych w związku z postępowaniem sądowym);
§ w celu utrzymania i wsparcia technicznego niezbędnego do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Konta użytkownika i związanych z tym usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - przez cały okres przeglądania, a po jego zakończeniu, w każdym przypadku, nie dłużej niż 3 miesiące;
§ w celu wypełnienia obowiązków prawnych, księgowych i podatkowych którym podlega Spółka (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – tak długo, jak jest to absolutnie niezbędne do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane, a w każdym razie nie dłużej niż 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (ustawa Ordynacja podatkowa);
§ w celu umożliwienia Spółce wysyłania Użytkownikowi wiadomości e-mail na temat produktów inicjatyw i/lub usług proponowanych przez spółkę i/lub newsletterów lub innych materiałów reklamowych informacyjnych lub promocyjnych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - do czasu, gdy Użytkownik zażąda ich usunięcia lub wycofa zgodę, a w każdym razie nie dłużej niż 13 miesięcy po ich zebraniu;
§ w celu umożliwienia Spółce wykonywania przysługujących jej uprawnień w sądzie i zwalczania bezprawnych działań oraz w zakresie niezbędnym do ustalenia dochodzenia lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - tak długo, jak jest to absolutnie konieczne do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane, a w każdym razie nie dłużej niż 6 lat po powstaniu roszczenia, pod warunkiem, że okres przedawnienia kończy się z końcem roku.
W przypadku, gdy Spółka podejmie decyzję o przetwarzaniu zebranych danych osobowych w innym celu niż cele, dla których dane osobowe zostały pierwotnie zebrane lub dla których była uprawniona, Spółka poinformuje o tym wcześniej Klienta/Użytkownika, a Administrator danych osobowych odbierze jego zgodę na taką czynność przetwarzania, jeżeli jest to konieczne.
Jaki jest charakter udostępnianych danych?
Udostępnianie danych osobowych przez Użytkownika odbywa się automatycznie poprzez przeglądanie Strony internetowej. W związku z tym, jeśli Użytkownik nie zamierza podawać żadnych danych osobowych poprzez przeglądanie Strony internetowej, prosimy o nieodwiedzanie tej Strony internetowej, niekorzystanie z niej w inny sposób lub niewyrażanie zgody, gdy taka opcja jest mu oferowana.
Udostępnianie danych osobowych przez Użytkownika jest niezbędne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika. Odmowa podania takich danych może prowadzić do braku możliwości skorzystania z usług oferowanych przez Spółkę za pośrednictwem Strony internetowej i Konta Użytkownika.
Jak przetwarzamy dane osobowe?
W związku z wyżej wymienionymi celami przetwarzanie danych osobowych może polegać na czynnościach wskazanych w art. 4 ust. 1 lit. 2 RODO, mianowicie: zbieraniu, utrwalaniu, organizowaniu, przechowywaniu, przeglądaniu, usuwaniu i niszczeniu danych osobowych.
Ponadto dane osobowe Użytkowników będą:
§ przetwarzane zgodnie z zasadami zgodności z prawem, rzetelności i przejrzystości;
§ gromadzone w wyżej określonych uzasadnionych celach;
§ adekwatne, stosowne i ograniczone do tego, co niezbędne w związku z celami, dla których są przetwarzane;
§ przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację Użytkownika przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, dla których dane osobowe są przetwarzane;
§ przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych przed ryzykiem zniszczenia, utraty, zmiany, nieuprawnionego ujawnienia lub dostępu za pomocą technicznych i organizacyjnych środków ochrony.
Logowanie za pomocą mediów społecznościowych
Użytkownik może połączyć swoje Konto Użytkownika z kontem w serwisie Google, Facebook lub LinkedIn. Funkcjonalność ta pozwala na logowanie się do Konta Użytkownika z wykorzystaniem danych do logowania z tych serwisów.
V. Odbiorcy danych
W związku z prowadzeniem działalności wymagającej przetwarzania danych osobowych, dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom. Dotyczy to w szczególności dostawców obsługujących systemy informatyczne i sprzęt, firm świadczących usługi księgowe, operatorów pocztowych, kurierów (przykładowo GLS, DPD, InPost) oraz agencje marketingowe i rekrutacyjne.
W celu wykonania umowy przekazujemy dane osobowe Klienta/Użytkownika firmie kurierskiej zajmującej się dostawą, o ile jest to niezbędne do doręczenia zamówionych towarów. Zależnie od tego, którego dostawcę usług płatniczych wybierze Klient/Użytkownik w procesie zamówienia (Blik, bankowość elektroniczna, przelew zwykły, PayU), celem realizacji płatności przekazujemy zgromadzone w tym celu dane płatnicze do instytucji kredytowej obsługującej płatność i ewentualnie do wybranego przez Administratora danych osobowych lub przez Klienta/Użytkownika dostawcy usług płatniczych. Niektórzy dostawcy usług płatniczych gromadzą dane samodzielnie, jeżeli Klient/Użytkownik założy u nich konto. W takich przypadkach należy w ramach zamówienia zalogować się u wybranego w procesie składania zmówienia dostawcy usług płatniczych podając swoje dane dostępowe. Obowiązuje wówczas również polityka prywatności danego dostawcy usług płatniczych.
VI. Czy przekazujemy dane osobowe do państw poza EOG?
Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”) różni się od standardów obowiązujących w Europie. Administrator danych osobowych zastrzega, że nie przekazuje Danych osobowych do państw poza EOG. Jeżeli zaistnieje potrzeba przekazania danych poza EOG, to Administrator danych osobowych zawsze poinformuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania oraz zapewni, że takie przesyłanie będzie realizowane wyłącznie przy zastosowaniu odpowiednich zabezpieczeń zgodnie z art. 46 RODO.
VII. Rekrutacja
W procesach rekrutacyjnych Administrator danych osobowych oczekuje, że przekazywane dane osobowe (np. w CV lub życiorysie) będą zgodne z przepisami prawa pracy. Dlatego nie należy przesyłać informacji wykraczających poza ten zakres. Jeśli jednak aplikacje będą zawierać dodatkowe dane, ich przetwarzanie będzie oparte na zgodzie kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyrażonej poprzez przesłanie dokumentów aplikacyjnych. Informacje nieadekwatne do celu rekrutacji nie będą brane pod uwagę ani wykorzystywane w procesie rekrutacyjnym.
Dane osobowe kandydatów są przetwarzane w następujących celach:
§ w celu rekrutacji i selekcji potencjalnych pracowników oraz zarządzania kandydaturami – dotyczy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221§1 Kodeksu pracy);
§ w celu rekrutacji i selekcji potencjalnych współpracowników oraz zarządzania kandydaturami (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
§ w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych nie wymaganych przepisami prawa ani przez Administratora danych osobowych, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
§ w celu weryfikacji kwalifikacji umiejętności kandydata oraz ustalenia warunków współpracy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
§ w celu ustalenia lub dochodzenia przez Administratora danych osobowych ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami wysuwanymi wobec Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, można ją w każdej chwili wycofać, co nie wpływa na legalność przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody. W przypadku zgody na przyszłe procesy rekrutacyjne, dane osobowe są usuwane najpóźniej po dwóch latach, chyba że zgoda zostanie wycofana wcześniej.
VIII. Newsletter
Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Klientów/Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, które mogą polegać na:
- kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa e-mail-newslettera);
- kierowaniu SMS-owych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa SMS-newslettera).
Dokonanie zapisu na e-mail newsletter lub SMS-newsletter przez Klienta/Użytkownika wiąże się z przetwarzaniem jego danych osobowych. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zamówienia, a ich niepodanie skutkuje brakiem realizacji zamówienia. Podanie pozostałych danych jest fakultatywne. Klient/Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania e-mail newslettera lub SMS-newslettera, wysyłając wiadomość wraz ze stosowną informacją na adres: sklep@kidsinspirations.pl lub korzystając z odpowiedniego linka zamieszczonego w newsletterze. Po otrzymaniu takiej wiadomości Administrator danych osobowych usunie odpowiednio adres e-mail/ numer telefonu Klienta/Użytkownika, o ile Klient/Użytkownik nie wyrazi w sposób wyraźny zgody na dalsze korzystanie z danych w innych celach.
Newsletter jest wysyłany w ramach powierzenia przetwarzania danych na zlecenie Administratora danych osobowych przez usługodawcę, któremu przekazywane są w tym celu adres e-mail i numer telefonu Klienta/Użytkownika. Ten usługodawca ma siedzibę na terenie kraju należącego do Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
IX. Korespondencja elektroniczna i tradycyjna
Jeśli do Administratora danych osobowych kierowana jest korespondencja e-mailowa lub tradycyjna, niezwiązana z usługami świadczonymi na rzecz Klienta/Użytkownika lub inną umową z nim zawartą, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Administrator danych osobowych przetwarza jedynie dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy korespondencja. Cała korespondencja jest przechowywana w sposób zapewniający bezpieczeństwo danych osobowych oraz innych informacji i ujawniana jedynie osobom upoważnionym.
X. Kontakt telefoniczny
W przypadku kontaktowania się z Administratorem danych osobowych drogą telefoniczną przez BOK, w sprawach niezwiązanych z zawartą umową lub świadczonymi usługami, Administrator danych osobowych może żądać podania Danych osobowych tylko wówczas, gdy będzie to niezbędne do obsługi sprawy, której dotyczy kontakt.
Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych jest w takim wypadku prawnie uzasadniony interes Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
XI. Profile na portalach społecznościowych
Administrator danych osobowych prowadzi publiczne profile na portalach społecznościowych takich jak przykładowo Facebook, LinkedIn, Instagram oraz TikTok. W związku z tym Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe osób, które polubiły profile społecznościowe prowadzone w ramach popularnych portali społecznościowych. W związku z tym przetwarza dane, które pozostawiają osoby odwiedzające te profile (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe).
Dane tych osób są przetwarzane w następujących celach:
a) umożliwienie im interakcji na publicznych profilach,
b) efektywne prowadzenie profili, prezentowanie informacji o wydarzeniach, w których uczestniczyła Spółka, a także inicjatywach i innych działaniach,
c) statystycznych i analitycznych,
d) ewentualnie dochodzenie roszczeń i obrona przed nimi.
Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na:
§ promowaniu własnej marki oraz poprawianiu jakości świadczonych usług,
§ w razie takiej konieczności – na dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami.
Powyższa informacja nie dotyczy przetwarzania danych osobowych przez administratorów serwisów (Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok).
XII. Prawa Klientów/Użytkowników
Klient/Użytkownik, jako osoba, której dane dotyczą, zgodnie z prawem, zawsze będzie miał prawo do wycofania w dowolnym momencie udzielonej zgody, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania opartego na zgodzie przed jej wycofaniem.
Ponadto, Klient/Użytkownik jest uprawniony do skorzystania w dowolnym momencie z następujących praw:
a) „prawo dostępu”, a w szczególności prawo do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe dotyczące Użytkownika oraz do przekazania tych danych w zrozumiałej formie;
b) „prawo do sprostowania”, czyli prawo do żądania sprostowania lub, w przypadku zainteresowania, integracji danych osobowych;
c) „ prawo do bycia zapomnianym”, czyli prawo do żądania usunięcia lub anonimizacji danych osobowych, które zostały przetworzone niezgodnie z prawem, w tym danych, których przechowywanie jest niepotrzebne do celów, dla których zostały zebrane lub dalej przetwarzane;
d) „prawo do ograniczenia przetwarzania”, tj. prawo do uzyskania od Administratora danych osobowych ograniczenia przetwarzania w niektórych przypadkach przewidzianych w przepisach ogólnie obowiązujących;
e) prawo żądania od Administratora danych osobowych wskazania odbiorców, których powiadomił o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania (zgodnie z art. 16, 17 i 18 RODO, w ramach wypełnienia obowiązku powiadomienia, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku);
f) „prawo do przenoszenia danych”, tj. prawo do otrzymania (lub przesłania bezpośrednio innemu administratorowi danych) danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego;
g) „prawo do sprzeciwu” tj. prawo do sprzeciwu, w całości lub w części:
® przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora danych osobowych w jego własnym prawnie uzasadnionym interesie;
® przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego lub profilowania.
W powyższych przypadkach, jeżeli zajdzie taka potrzeba, Administrator danych osobowych poinformuje osoby trzecie, którym ujawniono dane osobowe Klienta/Użytkownika, o skorzystaniu przez niego z przysługujących mu praw, chyba że nie będzie to możliwe lub będzie zbyt uciążliwe, a w każdym razie zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku skorzystania przez Klienta/Użytkownika z prawa do sprzeciwu, Administrator danych osobowych zaprzestanie dalszego przetwarzania danych osobowych, chyba że Administrator wykaże, że istnienie wiążących, prawnie uzasadnionych powodów do kontynuowania przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony prawa w sądzie.
Klient/Użytkownik jest uprawniony do wykonywania swoich praw w dowolnym momencie w następujący sposób:
- za pośrednictwem e-mail na adres: sklep@kidsinspirations.pl;
- wysyłając pismo na adres siedziby Kids Inspirations sp. z o.o. wskazany w Polityce.
Jeżeli Administrator danych osobowych nie będzie w stanie zidentyfikować osoby fizycznej na podstawie zgłoszonego żądania, zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Podanie takich
danych nie jest obowiązkowe, jednak brak ich podania będzie skutkować odmową realizacji żądania.
Administrator danych osobowych zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie w ciągu miesiąca od jego otrzymania. Jeśli konieczne będzie przedłużenie tego terminu, Administrator danych osobowych poinformuje wnioskodawcę o powodach takiego działania.
Administrator danych osobowych informuje Klienta/Użytkownika, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ma on prawo wnieść skargę do właściwego organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeżeli uważa, że jego dane osobowe są przetwarzane w sposób, który może prowadzić do naruszenia RODO.
Aby ułatwić skorzystanie z prawa do złożenia skargi, nazwa i dane kontaktowe są dostępne pod następującym linkiem: https://uodo.gov.pl/pl/526/2464.
XIII. Dane kontaktowe
Kontakt z Administratorem danych osobowych jest możliwy poprzez adres e-mail: sklep@kidsinspirations.pl lub adres korespondencyjny: Kids Inspirations sp. z o.o., ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa.
XIV. Aktualizacja Polityki Prywatności
Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki z ważnych powodów natury technicznej, prawnej i organizacyjnej. Zachęcamy Użytkowników do okresowego sprawdzania jej zawartości. W każdym przypadku obowiązkiem Administratora danych osobowych będzie odpowiednie zgłaszanie wszelkich znaczących zmian wprowadzonych do Polityki.
Ostatnia aktualizacja miała miejsce w 2024 r.
Formularz zgody Klienta/Użytkownika
Po zapoznaniu się z powyższą Polityką,<br>Wyrażam zgodę<br><br>Nie wyrażam zgody<br><br>Spółce Kids Inspirations sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa, jako Administratorowi danych osobowych, do wysyłania mi wiadomości e-mail dotyczących produktów, inicjatyw i/lub usług proponowanych lub reklamowanych przez Spółkę. Dane osobowe podmiotu wyrażającego zgodę będą przetwarzane w celu wysyłania treści marketingowych Spółki za pośrednictwem wiadomości e-mail.<br>Uwaga: Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w dowolnym momencie, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na następujący adres: sklep@kidsinspirations.pl.<br>Jednakże wycofanie uprzednio udzielonej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem. |
---|
Klauzula dotycząca E-mail Newslettera i SMS Newslettera:
Zapisz się do naszego newslettera już dziś, aby otrzymywać najnowsze informacje o oferowanych przez nas produktach!
_______________________________
E-mail
_______________________________
Telefon
Akceptuję, że moje dane osobowe będą wykorzystywane przez Spółkę Kids Inspirations sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa do celów handlowych i sprzedażowych.
Dół formularza
Subskrybuj
Klikając przycisk „Subskrybuj”, wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas newsletterów i powiadomień w formie wiadomości e-mail lub/oraz SMS. Administratorem Twoich danych osobowych jest Kids Inspirations sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Migdałowa 4, 02-796 Warszawa. Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu wysyłania newsletterów na Twój adres e-mail lub/oraz Twój numer telefonu podany powyżej. Przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do Twoich danych, uzyskania kopii Twoich danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych można znaleźć w Polityce prywatności tutaj.